Last To Know ...

...

nie wiedziałam jaki dac tytuł wiec nic nie napisałam =P dzieki za az 4 komenty ta notka jest piasna bo nudzi mi sie...wiec tak opisze dzisiejszy dzien moze nie pokolei nio ale tonie wazne =P wiec tak do szkoły poszłam tylko po to aby... no własnie =P =) ale okazało sie ze nie potrzebnie przyszłam bo jest chory =( no ale nie było odwrotu =| wiec rano ciezko było mi wstac i nic mi sie nie chcialo...no moze oprócz wygłupów =D ale to jest oczywiste prawda? no i poszłam do szkoły ... szkoła jakas taka opustoszała no i potem spisałam matme potem siedziałam na matmie jak na kazaniu =P no przynajmniej nie było głupich zadan teraz mamy bryly wiec je rysowac moge =) nom potem wos i przypelzał za nami do klasy jakis facio i cała godzine ględził o swoim zyciu =| a kogo to obchodzi? no dobra mówił o tym ze przez alkohol siedzial kilka razy w kiciu i cos tam no dobra wiem wiem no ale ja to wiem =p do jakich stanów moze doprowadzic alkohol wiec mi to było i jest zbedne mam swój umysł i potrafie jeszcze samodzielnie myślec chyba nie? nom potem był polski a raczej 2 =| lubie tzn wole od matmy w tym roku zauwazyłam ze nie mam wogóle problemów z polakiem wiec luzik ale miała pytac z DonKichota nie to ze nie przeczytałam ale wiem ze nie opowiedziałabym jej tego bo ... sama nie wiem zaciełabym sie i duuuuuupaa =P dobra potem wf miałam czesciowe zwolnienie ale nie chciało mi sie cwiczyc wiec sie nie przebrałam zreszta potem okazało sie ze dobrze zrobiłam a dlaczego to juz wyjasniam =) bo mało osób było i dziewczyn cwiczyło(jak ktos sie polapie to jest ... niech sam sobie wyjasni =P) no to pani wpadła na pomysł abysmy dołączyly do dziewczyn z 3 klasy i pocwiczyly poloneza no to ja wiadomo do tanca to jestem pierwsza a ze Mounira nie chciała tanczyc to ja nie tanczylam... smiechowo to wygladało =D no ale panie potem powiedziały ze brakuje 2 osób to z Mounira tanczyłysmy =) nie powiem fajnie było tylko jak myslałam ze mnie to czeka za rok to gubiłam rytm wogóle moglabym sie calyczas smiac i tak zreszta było...ciekawe z kim bede tanczyla mam nadzieje ze z kims kogo lubie a nawet bardzo =p i ja wcale nie mysle o BS =P no ale jak bede miała tanczyc z jakims chłopakiem z mojej klasy to wole nie tanczyc nienawidze swojej klasy =| no chyba ze z Daszkowskim z nim jeszcze sie dogadam ale z nim pewnie bedzie tanczyła Justyna albo Rurko ... no dobra nie wazne mam jeszcze czas dobra po wf była religia iiiiiii oczywiscie nudy myslałam ze usne =P no ale przetrwałam wiem wiem nie musicie mnie chwalic-dzielna jestem (lol)(nie mylić z łołem =|) no i potem chemia omg znowu sole i przynudzajacy film był no ale dobra pod koniec zajarzylam o co biega wiec luz nom potem nie chcialo mi sie isc do domu ... poszłam z Domką(tak zwaną tez Zohą-inaczej moją siostra bliźniaczką ) i fafla do sklepu niedaleko szkoły i potem pozegnałam sie z nią i wróciłam z fafla. co do Zohy to bardzo ją lubie sama nie wiem czemu ale z deczka jest do mnie podobna(taaa i to jak =P) i ma podobny tok myslenia co ja =D no i szkoda ze nie jest moją siostrą napraede =( nom...aaaaaaaa!!!!!!! zapomniałabym ze pokłócilam sie z pier*** zasiewskim który rucha tylko pieski =D no i myslałam ze wyjde z siebie...boze ale z niego łoł ktos dobrze go opisał jednym słowem ŁOŁ no i teraz jest 2 osobą z której sie smiejemy =) pierwszą jest wojtek bleeee...na sama mys dreszcze mi przechodzą i zygac sie chce =P ostatnio stwierdziłam ze naprawde jestem księzniczką =| nie wiem czy to dobrze ale tak juz jest i zostanie ciekawe po kim to mam =/ no dobra nie wiem co pisac i tak sie rozpisałam a i polecam serie ksiązek "Wyznania Georgi(nie mylic z Georgiem ) Nicolson...czytam chyba 4 czesc i bardzo mi sie podoba co rzadko sie zdarza =| no i ide zaraz czytac dalej ... nom cos miałam napisac ale nie wiem co ... dam troszke fotek ... ciao =*

To ja z Olą
Image Hosted by ImageShack.us

A To Nasz kOCHANY MAREK!! kochamy Cie =P
Image Hosted by ImageShack.us

a to jego "brat bliźniak" czyli słynny wojtek .... (zygi) mam inne jego fotki ale specjalnie dalam takie zdjecie zeby go jeszcze bardziej skompromitowac
Image Hosted by ImageShack.us
a no i nie wydaje Wam sie ze on ma jedno mniejsze oko od drugiego i ze tylko tak przypadkiem wyszlo ale on na serio ma takie upośledzenie 13 stopnia =] jednym slowem wojtek pospolity

Ha! A to ja =P fota robiona przeze mnie u mnie w domu na łóżku przez moja komcie =P Ładnie??
Image Hosted by ImageShack.us

dobra starczy =P i tak niektórzy widzieli wszystkie te fotki =P kiedys bezdie wiecej =p no a teraz pzdr for all i ciao =*=*

12.4.06 15:42

bisher 6 Kommentar(e)     TrackBack-URL


marcia (12.4.06 15:47)
Siemanko BeJbE :D Fajny blogas i piękne fotencje ;D Wojtuś 13 stopnia :P a mój brat 1 :D heh ... no to ciu ciu ciu kiss kiss kiss cmok cmok cmokk ;*


czarna-bmw (12.4.06 15:51)
Siemka:* Masz tego komenta xD Fajowy blogas taki polsko-niemiecki;p dobra nie wiem co pisac ale tesh mi skomentuj blogacha www.tomiczowna.blog.onet.pl


Daria (12.4.06 16:02)
Oj szkoda że go nie było i jest chory, może jako dobra duszyczka odwiedzisz ,,kolege":D:D:D??
Już sobie wyobrażam tego waszego polozeza:D:D
dobrze,że my nie musimy tańczyć
pozdro fot you!!!:*


Agata (12.4.06 19:16)
widze ze dużo nie opóściłam :P Wojetek (zygi) jest wiecej niż 13 stopnia :D ja tez nie chce poloneza tańczyc ... ;/ buźka :*


Kokosek (13.4.06 16:28)
nio noty nie czytalem bo za długa
ale spoko
:D:D wiesz koment jest :P
hihi


domka=) (13.4.06 20:33)
ej no...super podoba mi się ale wiesz niekażdy umie opanowac sie przed piciem..... pewnie ten gostek tez niemógł=P

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)

Die Datenschuterklärung und die AGB habe ich gelesen, verstanden und akzeptiere sie. (Pflicht Angabe)


 Smileys einfügen
Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung