Last To Know ...

o czym by tu nabazgrac??

nie wiem co pisac ... nie mam za bardzo o czym =| wczoraj i dzisiaj nie było mnie w szkole ... miałam kilka powodów aby nie iść ale nie napisze bo nie chce mi sie...straciłam zmysły w takim stanie w jakim jestem jeszcze nie byłam...a najgorsze jest to ze nie wiem co zrobic...staram się zapomniec i nawet mi to wychodziło, usnełam i miałam piękny sen oparty na rzeczywistości, jak się obudzilam i zorientowalam się ze był to tylko albo aż piękny sen zaczełam płakac...dobra nie bede zanudzać i uzalac się nad sobą miałam poswięcić jedną notkę aby napisac cos o sobie ale za bardzo juz mi się odechciało zresztą jak wszystko inne...dzisiaj w szkole podobno było fajnie pan Łusiak śpiewał musiało być fajnie ... wczoraj pojechałam do mamy do pracy i nic ciekawego nie było =/ no a pojechałam aby odebrac prostownice =D bo poprzednia mi się zepsuła...ta sama z siebie nie? ;P bez mojej pomocy nie wazne =P no i mama zebrała ileś tam punktów w Geantcie(nie wiem jak sie pisze) i za te punkty odebrałysmy za darmoche prostownice =D która jest identyczna jak moja =D no i wczoraj wypróbowałam ją i calusie włosy sobie pofalowałam czy jak mu tam =P no wiem wiem ze ode tego niszcza sie włosy ale mi tez juz to zwisa =| i fajnie wyglądam =D z taką shopą na głowie co prawda u nas w klasie jest już Shopa ale ja ją przebilam =P no w kazdym bądź razie dzisiaj jest juz mniejsza bo spłaszczyłam ją sobie jak spałam =( powoli będe konczyła bo nic mi się nie chce =| więc tak w komentach piszcie mi czy mam zapomnieć czy mam walczyć =) i tak swoją decyzje podejme bezwzględu na to co napiszecie ale co tam :P nudzi mi sie wiec musze cos wymyslec nie? aha wiem ze nie wiecie o co mi chodzi ale taki widac jest juz Wasz los =P nom jeszcze zapraszam na www.carlusia.mylog.pl być moze ostatnia notka i komentujcie prosze a teraz pozdrawiam wszystkich czytających i komentujących(jak do tej pory to jest ich malo =|) moją całą kochaną "rodzinke" i chyba kazdy wie kto w niej jest albo nie ma, wszystkie moje dziewczyny(prosze bez podtekstów bez podtekstów dobrze ?) czyli Kinge, Ciare, Sabine, bliźniaczki(Ole i Asie), Mounire no i chyba to na tyle =P i kogo by tu pozdrowic ... Marte, Ole, Kakieta, Piotrusia(nie lubi jak tak do niego mówie =P), Tomusia i to chyba wszyscy jak o kims zapomniałam to sorry starry =P a i niech niektórzy się nie dziwią ze nie pozdrowiłam Przemka bo jemu nie należą się!! nie zasłuzył na nie...po tym co zrobił a raczej czego nie zrobił .... mam juz mętlik w glowie =( i wśyśko mi się myli =| no a tera juz zawijam kiece i lecę =P ciao =*=*

11.4.06 14:23

bisher 6 Kommentar(e)     TrackBack-URL


Lily Kaulitz (11.4.06 14:32)
Ehh.. Widze że kłopoty miłosne.. ja dzisiaj też miałam "ciężki" dzień.. A wiesz co mnie najbardziej wkurwia że jestem chuda i mam tego dość kurwa jak ja mam przytyć?!?!?! Caluje :*


anty "SsSsSsS" (11.4.06 14:36)
dzięki za pozdrowienia (wszystkie dziekujemy) oczywiście żadna z nas nie wie o kogo chodzi (bo przecież "przyjaciólkom" nie mówi sie tajemnic) :| ale co tam każdy ma swoje problemy i jak woli SAM sobie z nimi radzić to JEGO sprawa :PP poza tym p.Łusiak był BoSsSkI :D


anty "SsSsSsS" (11.4.06 14:43)
..... jak masz problem z chłopakiem to wybierz dziewczyny (sprawdzone i niezawodne) p.Grzymska też spiewała :] <-- to dopiero Shopa <-- a tak wyglądała p.Grzymska :P pozdrowiamy


marcia (11.4.06 15:03)
fajny blog :D na http://kurzgeschichte-th.mylog.pl nowa notka mogłąbyś dać koemnta :d to papa :*


Daria (11.4.06 15:26)
Jeśli nie możesz zapomnieć i czujesz że to jest to walcz walcz i jeszcze raz walcz!!!!Czasami też bym chciała,aby sny się spełniały,ale nieraz jest inaczej,no nie wiem co dalej pisać...chyba wszystko
pozdro for you:*:*:*


MajkaE / Website (11.8.17 11:19)
Bardzo dobrze, że poruszasz takie tematy. Pozdrawiam 3wymiarowy.pl

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)

Die Datenschuterklärung und die AGB habe ich gelesen, verstanden und akzeptiere sie. (Pflicht Angabe)


 Smileys einfügen
Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung