Last To Know ...

zjebana szkoła ... =[

wiec tak dzisiejsza notka zwiazana bedzie z moja zjebana szkoła...jejciu jak ja jej nienawidze =| dzisiaj do niej nie poszlam bo mi sie nie chciało a zreszta babka od polaka miała mnie pytac to co ? zostałam w domku =) wiec tak nasza szkoła jest strasznie zjebana moze nie ona ale dyrektorka(złap gołebia złap gołebia =P) bo tak dyskoteka Walentynkowa i Połowinki zostały odwołane bo w Katowicach była katasrtofa. no sorry starry ale co z tego!! inne szkoły jakoś miały dyskoteki. poprzednia tez została odwołana...co za kicha...i teraz połowinki beda ale 27 kwietnia a miały byc 21 jaki szłam...albo w dniu wiosny tak nazekalam na brak organizacji ze... wykrzyczałabym to dyrektorce prosto w twarz!! jak był wystep z piosenka itd to w połowie wyłączali piosenke i koniec...ja pier***albo narzekaja na nas ze my(uczniowie) jestesmy tacy siacy i owacy: ze sie nie uczymy ze wszystko niszczymy itp itd no ale sory to co moja wina ze do tej szkoły przyjmuja dzieci z patoligicznych rodzin?? wiem ze gdzies musza je przyjmowac no ale sorry starry taka jest prawda ta szkoła spada na psy( nie obrazajac psów ) i muzyki juz na przerwach nie puszczaja!! bo załoba a co jak Ś.P. Papiez zmarł to co ?? była taka załoba?? NIEEEEEEEEEE!! NO sorry starry =[ i pomyslec ze jutro musze do niej isc... chodze tam po to zeby spotkac znajomych pogadac i powydurniac sie a nie zeby sie uczyc to przy okazji i z musu. albo jeszcze jedno jak były ostatnki to zrobili dyskoteke ostatkową na obiadowej przerwie poprostu ktos wywiesił na tej przerwie kartke a4 z napisem"dyskoteka ostatkowa na obiadowej przerwie na górnym korytarzu" dobra co tam nie wiedziałam to Ch***z tym ale potem przypadkowo znalazłam sie na górze i przeczytałam to , no to co mam zmarnowac 25 minutowa dyskoteke?? wiec zaczełam sie wydurniac :D oczywiscie miałam potem kilka osób które mi pomogły m.in. Kinga z którą zawsze sie wydurniam jaki szajs a niech spróbują mi odwołac teraz połowinki to chyba komus wpierdole ... ze złości a teraz koncze...ciao =*=*

29.3.06 20:56

bisher 5 Kommentar(e)     TrackBack-URL


Paulusia =* (29.3.06 21:01)
Oj siostrzyczko
Obojetnie gdzie pojdziemy wszędzie jest jeden wielki gnój
Ale co zrobic??!!
Buzia:*


Daria (29.3.06 21:06)
no NA SERIO MASZ ZJEBANIE W TEJ SZKOLE,ALE NIE PRZEJMÓJ SIĘ , U MNIE TEŻ NIE JEST ZA CIEKAWIE,SZKOŁA WYGLĄDA JAK SZPITAL, A NA PRZERWACH NIE LECI MUZAALE TRUDNO,NAJWAŻNIEJSZE JEST TOWARZYSTWO I DLA MNIE TYLKO TO SIĘ LICZY
FAJNA KSYWKA TA BS*
Trzymaj się
pozdro FOR YOU!!!


Kinga (30.3.06 10:56)
Heyoo :D Dzięki że o mnie wspomniałaś w notce :P A jeżeli chodzi o budę to cóż ...mi też się nie podoba :/ ale ...jeszcze jakieś 1,5 roku !! Damy radę :D :D!!! Spoko 3maj się pozdr. :* ps. czekam na Twój koment u siebie


Kinga (30.3.06 10:58)
Hej musiałam wypróbować buźkę :P 1 koment więcej nie zaszkodzi )


Olka (30.3.06 11:08)
Popieram Cie w 10000000% i rozumiem Twoją złość ale zeby tak kurwa klnąć:D:D:D:D:D:D Zapraszam do mnie

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)

Die Datenschuterklärung und die AGB habe ich gelesen, verstanden und akzeptiere sie. (Pflicht Angabe)


 Smileys einfügen
Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung