Last To Know ...

Links


Gratis bloggen bei
myblog.de



Erste Note

Hi! Ich bin Paulina und ich komme aus Polen. Ich schreibe du auf Polisch. No wiec pisze już po swoim ojczystym jezyku bo jest mi poprostu łatwiej =P nom jak ktoś chce to moge pisac po angielsku! Nom a założyłam go dla jaj Teraz słysze jak z drugiego pokoju leci Freunde Bleiben Tokio Hotel =* nom ja juz to ogladałam wiec tylko leci...co by tu napisac...no wpadajcie i czytojcie zapraszam tez na www.carlusia.mylog.pl odrazu mówie ze mój niemiecki nie jest dobry =P dlatego wole angola wybaczcie ale już smigam ciao =*=*

26.3.06 21:39

bisher 5 Kommentar(e)     TrackBack-URL


Agata (26.3.06 21:45)
och ty .. POLKO :P heh jak dla jaj to dawaj ciekawe czy ktoś nas zrozumie ja też mam.. ale musze go dopracować ) (z pomocą słownika)
buźka :*


Paulusia (26.3.06 21:59)
Siostro..ale Cię zawedrowało:D:D...Ale cio tam!! Jak chcesz to pisz po angolu...to lepsze niż niemiecki...który idzie mi o wiele gorzej To chyba rodzinne:D...Buzia duzia:*:*


Daria (26.3.06 22:00)
ALe zaszalałaś,fajnie fajnie
CZego się nie robi dla Tokio Hotel
Chcę wiedzieć co piszesz,więc najlepiej BĘDZIE jak będziesz pisac po polsku
Blog spoko
Pozdro fot you!!!


Herzlos___<|3²³ / Website (26.3.06 22:17)
Und ich kann kein Polnisch ._.
Und am Dienstag schreibe ich eine Klassenarbeit in Polnisch, wenn das mal nicht was Feines ist. ><


SyLvia-AshLey / Website (27.3.06 18:10)
hey extra blog tesh mialam zamiar zalozyc sobie bloga na tej stronce ale bylas pierwsza ;@ yhhh...jestem zla skomciaj www.fanka-of-tokiohotel.blog.onet.pl

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)


 Smileys einfügen
Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung