Last To Know ...

Links


Gratis bloggen bei
myblog.de



Wielki Powrót Wielkiego Ćwoka ;)

wiem wiem dawno mnie nie było =P ale dzis czytałam poprzednie notki i normalnie żal i postanowilam ze od teraz tutaj będe pisała notki po angielsku xD i wybaczcie ale mój angielski nie jest perfect i napewno bedzie coś źle ale mam to gdzieś więc zaraz zaczynamy

So, today I'm not be in school ... I Can't Sleep ... And I Sleep past 3 am. ;/ Now I Must Doin'g My Homework I hate it!! Fuck School!! I don't want nothing ... I listen now us5 xD hy hy and now Best Friend - Richie and I sing with he xD Okey I Must Go ... See Ya Soon

6.11.06 18:08, kommentieren

Wielki Powrót Wielkiego Ćwoka ;)

wiem wiem dawno mnie nie było =P ale dzis czytałam poprzednie notki i normalnie żal i postanowilam ze od teraz tutaj będe pisała notki po angielsku xD i wybaczcie ale mój angielski nie jest perfect i napewno bedzie coś źle ale mam to gdzieś więc zaraz zaczynamy

So, today I'm not be in school ... I Can't Sleep ... And I Sleep past 3 am. ;/ Now I Must Doin'g My Homework I hate it!! Fuck School!! I don't want nothing ... I listen now us5 xD hy hy and now Best Friend - Richie and I sing with he xD Okey I Must Go ... See Ya Soon

6.11.06 18:07, kommentieren

Majówa =D

no wiec tak nie rozpisze sie dlatego Bartek sie cieszy =P ale to dlatego ze siedze u kumpeli i korzystam z okazji =P no wiec wczoraj były połowinki no fajnie było nie bede opisywac szczegółów no ale fajnie =P tylko ta zasrana dupa przyszła hehe no i moja mama =| i została na całeeeeeeee poołowinki no ale nawet gites było =P co by tu napisac ...dzisiaj byłam z klasa tzn z 10 osobami z klasy w kinie no i Majerem =| oczywisicie byłam Ja Ula Karolina i chłopcy byłam zła no ale cuż zrobić =| no wczoraj tanczyłam z Tomusiem =D(chces ciastecko?) nie no on zawsze potrafi mnie rozbawic =P no oczywiscie finał był taki jak na kazdej dysce =(
no ale potem tak sie wkurzyłam na tą zasrana dupe ze chciałam mu zajebac i zaczełam mówic slowami KarOOlci =| "Zal poprostu zal" i tak wczoraj chodze i mówie to co chwile a moja mama : "Żal dupe ściska" no i teraz mówie to co chwile =P dzisiaj było dobre wracamy ze sklepu obladowane siatami i wsiadamy do windy z siąsiadami i jest scisk =| ja prawie za winde wypadłabym gdyby była taka mozliwosc a dokladniej to leze wgnieciona w sciane a mama na mnie i powiedziałam pod nosem " Żal dupe ściska" i zaczełysmy z mama sie smiac =P no a potem poszłam do kumpli na nocowanie i po kryjomu tzn w tajemnicy przed moja matka poszłysmy do klubu...za dobrze nie pamietam nazwy =P no ale taka kicha ze zal no :P i teraz siedzimy i ogladamy eska music awards no a przed chwila zeszli sie chłopcy =) a teraz leci CarpeDiem&szymon wydra i Życie jak poemat i ta piosenka kojarzy mi sie z Czarencją =( bo to była nasza piosenka no ale co tam =P dzisiaj sie pokłóciłam z beatka no co za kurwa nooo i niech sie do mnie nie zbliża!! no kurwa juz na sama mysl sie wkurzam jak widac =[ no ale luzik i zmywam sie bo własnie ktos zabrał mi komórke i jeszcze przeczyta co nieco =| ... ała ... dostałam poduszka w łeb...no to sie zmywam =P a dzisiaj są urodzinki Marka naszego kochanego ja mu juz złozylam zyczonka a on juz baluje =P pozdro dla nich i dla Was ... Danke und ciao =*=*

3 Kommentare 28.4.06 21:39, kommentieren

Pozwól żyć ...

" Mam już dość tych kłamstw.
Czasem każdy dzień przynosi lęk.
Dzięki Tobie wszystko traci sens.
nawet nie znasz mnie a oceniasz chcesz,
jak to jest?
Nie rozumiesz że to sprawia ból,
A to przeciez tylko kilka słów.
Nie obchodzi Cie to że ranisz mnie...
Mam dość nie mów mi nic,
Pozwól żyć, pozwól mi być.
Nie chce słuchać tych klamst...nie
Nadszedł czas by mówić nie!"
To jest kawałek terxtu piosenki "Pozwól zyc" Gosi Andrzejewicz. Dzisiejszą notke zaczełam od tego textu ponieważ w danej chwili wyraza to co czuje. Pewnie czesc ludzi domyśla sie o kogo chodzi...Napisał mi : "Nie przekreśliłem Cie" a mi wydaje sie ze własnie to zrobił. Nie bede publicznie mówiła dlaczego itd. bo on mógłby sobie tego nie zyczyc, zresztą ja też tego nie chce. Zycie bywa okrutne, lecz nikt nie mówił ze bedzie łatwe. Te słowa znane są mi nie od dzis ale teraz wiem ze zycie trzeba przezyc najpiękniej jak tylko sie da i nie zawsze najłatwiejszą drogą. No ale nie bede tu tego wszystkiego pisała bo to bez sensu. Dziekuje za AŻ tyle komentarzy ... nie ma co .... Dzisiaj są polowinki =D z jednej strony sie ciesze a z drugiej nie, bo ta ciota przyjdzie =( ale mam nadzieje ze nie bedzie jak na kazdej dyskotece...no wiec tak na 12 ide do Mouniry(dobrze ze mam blisko =P) żeby Osa zrobiła mi paznokcie =) no potem wróce do domku. Przyszykuje sobie wszystko(ubrania, kosmetyki, naleje wody do wanny =D, no i inne rzeczy =P) potem koło 16 przyjdzie Adocha =D no o ile przyjdzie no ale miejmy nadzieje ze przyjdzie i koło 17 wyjdziemy zeby być wczesniej. mam nadzieje ze bedą wpuszczac wczesniej, wogole nie wiem jak to bedzie wyglądało =| ja głównie nastawiam sie na dyskoteke i na wyzerke nic mi sie nie chce... a musze teraz zjeść śniadanie, umyć sie, ubrać sie, wymalowac i zapierdzielac do Mouniry ... ubieram sie chyba(chyba dlatego ze nawet w ostatniej chwili moge coś zmienic, ze mna tak jest =P) w biala bluzke, załoze na to koszulową bluzke(siostra mi pozyczyła) i białą spódnice aa no i buty na obcanie ale nie wysokim =P no i wezme ciuchy do przebrania czyli zieloną siatke(ale nie taka na zakupy =P) , jeansowe rybaczki i adidasy. to chyba było by na tyle...nic mi sie nie chce kompletnie nic mogłabym spac całymi dniami...albo nie bo od wczoraj snią mi sie koszmary ='( dzisiaj snilo mi sie(opowiem w skrócie) ze byłam strasznie stara i nie chciałam dalej cierpiec wiec poszłam na rozstrzelanie. Jak facio strzelił to nie poszułam bólu tylko jak kula przebiła mi sie do środka i czułam takie ciepło. Po chwili krew zaczeła leciec(nie wiem jak to sie mówi =P) ale nie tak duuzo tylko powoli. Ja potem wstałam i z dziewczynami gdzieś szłam ale wiedziałam ze umre, ze ta krew mi leci. W jakimś momencie jak szlam myślałam " Mam nadzieje ze to sen! Nie chce umierać! Nie chce zostawiac tu przyjaciół i rodziny(oni byli w tym wieku w którym są obecnie)! Co bedzie dalej! Moja mama nie ma dla kogo żyć! " Potem gdzies szłam. Nie pamietam juz dokładnie ale ten sen był jak realistyczny mimo pozorów. Ale jak sie obudziłam poczułam ulge ze to był sen. Najbardziej zapamietalam to jak leze i czuje ciepło w środku od kuli, ze krew sie leje. No wczoraj miałam lzejszy sen...no to na tyle ... pzdr for all und ciao =*=*

1 Kommentar 27.4.06 11:13, kommentieren

nic dodac i nic ująć ...

nie pisalam długo notki bo nie chcialo mi sie teraz tez mi sie nie chce bo nogi wysiadają po wczorajszej dyskotece =D zaaaaaaaaaaajebiście bylo no moze oprócz jednego małego szczegółu ale huj z nim i huj Ci w dupe(poszczególni wiedza do kogo te piękne słowa =D) w szkole oczywiscie zajebisicie =D dostalam 4 z niemca =D ale fajnie =D bo to łatwizna a na angolu wczoraj myslalam ze sie zanudze na smierc bo zrobiłam wszystkie cwiczenia jako pierwsza(oczywisice ja sie nie chwale =P) i nie mialam co robic no ale dobra jakos ten czas zleciał ... w środe na Wosie wymyślilam : Siedzi na lipie i grzebie sobie w cipie ... jak to powiedziałam zaczełyśmy sie tak smiac ze popłakalyśmy sie =D no potem cos o kaczynskiej ze szła na lotnisko z reklamówka to powiedzialam : wracała z monopolowego i znowu w smiech =) ja to mam kurde nie?? albo wczoraj po lekcjach poszlam z Kinga do kibila i opowiadałam jej ooo o wlosach i ze szybko mi urosną to powiedziałam ze kolezanka mojej siostry i Kinga przerwała i powiedziala : Dała Ci szampon na porost wlosów i tak Ci urosły i zaczełysmy sie smiac potem powiedzialam : nie umyłam włozy płynem do higieny intymnej bo myslalam ze to szampon i znowu w brecht =D potem poszłam do fryzka i sciełam wlosy =P no tak do połowy szyi co prawda miałam zapuszczac ale w wakacje....zreszta nei wazne =P no i znowu powracam na dyskoteke z tematem ... wchodze i zobaczyłam BS i myslalam ze umre no ale Osa podeszla i przywitała sie i potem razem z nią rozbujałysmy towarzystwo =D wiadomo nie? =P oczywiscie zeby potem nie było bliźniaczki i Kinga i tam reszta tez =D szkoda ze nie leciało Explosion(teraz ja tego słycham =D na ful =D) no i oczywisice cały czas leciało Techno i Manieczki no ale dobra czemu mialabym nie tanczyc? potem lecialo troche takich nanych piosenkek =) jak Hips dont Lie, Pozwól zyc G. Andrzejewicz i przy tej piosence z Beatką wrzeszczałysmy spewając tą piosenke oczywiscie dedykowalysmy ja nikomu innemu jak Przemkowi =P potem poelcialo W te noc(pomyslałam ze szkoda ze nie ma Mouniry bo to jej piosenka) potem Facet to świnia no i Hej Dobry Dj =D a no i było tez Drin za Drinem ale potem przełączyli =| bawilam sie jak nigdy ale potem pewna osoba zjebała mi humor no ale postanowilam ze sie nie poddam i bede dalej sie dobrze bawiła i tak było dyska sie skonczyla i wszyscy wychodzą i krzyczą: Kto nie skacze ten z policji HOP Hop i przy drzwiach stali wiejscy i policja i jak zobaczyli ze stoja to cicho przeszli i potem znowu Kto nie skacze ten z policji ... i pierwsze i 3 klasy wyszly a 2 miały sprzątac wiec 1/4 poszła i sprzątneła 1/2 uciekla przez okno =D no a reszta czejkala i wkoncu nas wypuścili no i koniec...nogi mnie tak bolaly ze myslalam ze padne trupem...dzisiaj tez mnie bolą dochodza do tego jeszcze rece =| no ale damy rade nei?? no a za tydzien długo oczekiwane połowinki =D jui juii jułi jułiii =D heh...ta dyska trwala 2,30 godz i ja juz nie wyrabialam a połowinki maja trwac 4 godziny =) ale bedzie dobrze bo bedzie tez wyzerka =D jeeeeeeeeeaaaaaaa no ja juz koncze i skocznymi krokami wracam na swój parkiet =P pozdro dla wszyyystkich moich znajomych ciaooooooooo=*

1 Kommentar 22.4.06 14:01, kommentieren

udany dzien =D i wnuk ;)

dzisiejszy dzien był udany moze nie az tak jakbym chciała no ale to nie wazne =P dzisiaj pojechalam na cmentarz do mojego Ś.P. brata chciałam iść jeszcze do Patrycji ale kancelaria była zamknieta a ja nie wiedziałam gdzie lezy to nie poszłam na szczescie za 2 miechy bede znowu jechała do brata na urodziny to dowiem sie to ją odwiedze =] narobiłąm sobioe obciachu ale to normalka wracałam z mama z koscioła ze swieconka i jakis facet odemie spod bloku wyjezdzał na skuterze z tellepizzy czy cus i stanął przed ulica a ja : iiiiiiiiłł ... i tak nie wiecie o co biega no ale wydałam taki dzwiek i on sie odwrócił a ja z mama w smiech =D no albo idziemy do koscioła i ja nosze swieconke ale to nie wazne no i gadamy=) i widze biegnie jakis 2 kolesiów z daleka to ja do mamy mówie:
-Stefan ja juz nie moge!
-Boniek ja tez nie! o jezu zaraz sie zesram!
powiedziałam to takim fajnym głosem i obie zaczelysmy sie smiac =D no i cos tam bla bla bla i potem oni po chwili biegna obok nas tzn wymijaja nas a ja spojrzałam na jednego i zobaczyłam ze to mój kumpel który nie jest moim kumplem po tym co zrobil w wakacje i jak go widze to udaje ze go nie widze nom potem jak przed kosciołem czekałam jak sie zjawi ksiądz to z mama sie wkurzylysmy ale o co to juz inna bajka no i pojawił sie ksiądz a ja: znowuuuuu ten sam =P a jak mówił i łbem krecił w te i we te to smiac mi sie chciało bo mial odstające uszy ale sie nie smiałam i zachowałam powage co przyznaje było trudne=D no ale sama wiem ze nie powinnam sie smiac z takiej osoby a co dopiero ksiedza =) nom co by tu dalej...potem pojechałam z sis i mama na cmentarz i chyba nic sie nie wydarzyło ciekawego =/ wróciłysmy i wrzuciłam cos na ruszt kurcze mówie juz jak Gustav =) no i odpoczełam a potem wylazłam z psem i wróciłam znowu sie pobyczyłam i obejrzalam nianie a potem mama nalozyła mi farbe i zaczeło sie nigdy w zyciu jakby co to film =P a no farbe do włosów ... chciałąm jaśniejsza taka jak S.Connor no ale sis kupiła ciemniejsza i trudno no i jak wysuszyłam to zobaczyłam ze moje włosy są jeszcze piękniejsze =D no bo ciemny blond myslałam ze takie jak moje naturalne ale ładniejsze =P no i takie wpadajace w brąz i pod jakims katem swiatła są zlote =D ale fajowo =D no ale i tak tego nikt nie zauwazy =P ale mi to wisi no i BS tez nie zauwazy...a no i jak oglądalysmy nwz i słysze : Paulina to zajebista dziewczyna! tak jakby chlopcy krzyczeli ja sie zdziwiłam =| i podchodze do okna i patrze a kilku kolesi idzie i sie patrzyło w moje okna a za nimi kilka dziewczyn no i jak sie przygladałam to wydawało mi sie ze tam był Łukasz no ale nic...usiadłam na krzesle a po kilku min poszłam zmyc farbe i myje i myje tzn zmywam =P i slysze domofon zakreciłam wode i mama podnosi słuchawe i cos tam: nie slysze ... dobra rozłączył sie ktos ... zmyłam do konca i idziemy do mojego pokoju patrzec przez okna kto to =D=D ale nikogo nie widac no to zasiadłysmy do dalszego oglądania i mama mi mówi co ten ktoś mówił : Dobry wieczór teściowo! Czy chce pani wnuka? czy cos takiego ja sie poczułam bardzo głupio i potem zapyt sie kolezanki czy moze była tam a ona mówi ze nie ale Łukasz i inni byli to sie nie myliłam nom ale jak sie dowiem to zabije =D nom a i mama mi wczoraj powiedziała ze jestem podobna do S.Connor ja sie ucieszyłąm bo jest kolejna osoba co mi to mówi nom i bede zmierzac aby troszke sie do niej upodabniac ale i tak pozostane sobą =P no a teraz ide farbowac mamie włosy =| bez odbioru i do jutra albo pojutra =P ludziole a no i w nast notce bedzie mini wywiados ciao =*=*

5 Kommentare 15.4.06 23:08, kommentieren

znowu z tym problem =P

w dzisiejszej notce zamierzam poruszyc wiele tematów =)
własnie sciągneło mi sie TH covers i nie powiem całkiem calkiem =P slucham własnie DDM unplugged czy cos dobrze wyszlo bo sam Bill i gitarka tylko z tego co mi wiadomo unplugged oznacza bez prądu czyli powinno to byc cos tak jakby na zywo no ale dobra narazie zostawiam ten temat w spokoju =P teraz o burdel 27 boze jak ja ich nienawidze =| były dzisiaj na vivie =/ i chwaliły sie ze jak kupi sie ich płyte reedycje to dostaniemy bilet darmowy do ich burdelu =P a tak serio to na koncert ... w sumie smieszne bo nie wiedzą jak sie sprzedac to wciskaja ludziom bilety bo kto by chciał isc a ich koncert? JA!! nom bo z Ciara umówiłysmy sie ze pójdziemy i narobimy wiochy =D serio tak bym zrobiła i miałabym to gdzies ze ochrona by mnie zabrała ale miałabym tą satysfakcje =D i byłabym na pierwszych stronach gazet =) i Kaulitzowie by sie o mie dowiedzieli ale fajnie no ale oczywiscie wszystko szlak musiało trafic bo Ciara jedzie na zieloną szkołe i 12 wraca a ten dupny koncert miał własnie 12 sie odbyc ale lipa no!! ale i tak tym burdelarzom pokarze tzn pokarzemy ze jestemy lepsze =D nom to na tyle a teraz cos z innej beczki =P a mianowicie o moich włosach wlasnie je wyprostowalam a wczesniej umyłam bo mi sie nudziło =| nie mam co robic bo Tom ślaja sie gdzies z chłopakami znowu a mi znudziło sie takie juz chodzenie bez celu nom...a i zeby nie było ze nie myje włosów:P poprostu myje je jak wiem ze mam gdzies na dłuzej wyjsc, z kims sie spotkac czy isc do budy :| no i kocham je naprawde =) mimo ze rosną mi wolno ale to juz moja wina, są proste gładkie co prawda ich kolor mi sie nie podoba(naturalny) bo taki szary zresztą dawno go nie widzialam bo czesto farbuje ale jak byłam mała tzn jak nie zaczelam farbowac ich to wszyscy sie nimi zachwycali ze są takie ładne itd no były szare i miały naturalny balejage(czyt balejaz) niestety mają ze mną ciezko bo nieznoszę monotonności i musze cos ciągle zmieniac i dlatego farbuje teraz chce coś z nimi zrobic ale cio to powiem Wam jak juz to zrobie potem w wakacje przejdą od ciemnego blądu po czarne nom a potem wróce do naturalnego color iiii....tego tez Wam narazie nie zdradze =P tylko Daria wie ale to jakos tak wyszło =)chcialabym zeby były takie długie ... no jeszcze co najmniej rok noo ale to i tak dluuuuugo no teraz zmiana tematu na ... cos zaraz sie wymysli... nie mam za bardzo z kim sie spotkac chciałabym tylko z jedną osobą spedzac czas ale nie mamy jak ='( ='( i siedze calymi dniami w domu, spie do późna bo im później tym lepiej bo wczesniej usne i mniej bede myslała =P potem siedze przed kompem a jak nie ma tam nic ciekawego to ide na tv i z nudów oglądam jakies glupoty =| dzisiaj oglądałam brazylijskie telenowele niestety Georg poszedł z Guciem do McDonald'sa i nie miał mi kto potowarzyszyc...ciekawe co oni tak długo robią bo Ciara miała mi dac znac jak wrócą a mineło kilka godzin a ich jak nie było tak nima =( nom i zapomniałabym o najwazniejszym!! załozyłam sobie pb(photblog) =D i umieszczam tak oczywiscie swoje fotki kazdy moze komentowac a nawet musi =P wiec prosze whodzic =D a i jeszcze linkoln bo jakbyscie tam weszli nie majac go =P www.carlitos.photoblog.pl no czasem zastanawiacie sie pewnie albo i nie =P dlaczego jak stawiam niektóre booziolki to 2 niektórzy juz sie domyslaja co chce napisac mianowicie mam obsesje na punkcie bliźniaków nom a teraz juz koncze ciao =*=*

9 Kommentare 14.4.06 18:30, kommentieren

Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung